Novosti
Spektakularan dizajn, snažna osobnost, upečatljiv izgled i najnapredniji doživljaj za svakog profesionalca recept su za uspješno novo poglavlje i četvrtu generaciju vozila Master. Aerovan dizajn i aerodinamična svojstva čak i na najmanjem detalju osiguravaju najveću učinkovitost u klasi bez obzira na izvor energije. Nova višeenergetska platforma zadovoljava sve potrebe, a uključuje Diesel Blue dCi motore od 105 do 170 KS (sa znatno manjim emisijama CO2 i potrošnjom), električne motore s 96 ili 105 kW i baterijama od 40 ili 87 kWh koji jamče doseg do 410 km prema ispitnom postupku WLTP, a tu je i inačica s pogonom na vodik. Dodatnu udobnost jamči novi 9-brzinski mjenjač.
Najveću sigurnost osigurava 20 naprednih sustava za pomoć u vožnji, kao i inovativni dinamični sustav kočenja koji poboljšava učinkovitost bez obzira na opterećenje kombija, smanjuje vrijeme kočenja za pola i jamči praktičniju vožnju za vozača. Električne inačice nude opcije punjenja od vozila do mreže (V2G) i od vozila do drugih uređaja (V2L), čime izravno iz baterije ili s pomoću priključaka u kokpitu ili teretnom prostoru možete puniti razne uređaje.
Riječ je o pravom, profinjenom, tehnološki naprednom mobilnom uredu u kojem je radni stol zakrenut prema vozaču za veću udobnost, a tu je i 135 litara prostora za odlaganje. Multimedijski sustav OpenR Link, 10-inčni zaslon, bežična kompatibilnost s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay te spajanje s vozilom na daljinu s pomoću aplikacije My Renault dio su serijske opreme svakog modela u ponudi; suvremeni OpenR Link s ugrađenim Google uslugama (više od 50 aplikacija iz trgovine Google Play, HD Google Maps navigacija i glasovno upravljanje funkcijom Google Assistant), različite druge povezane usluge i bežično punjenje pametnih telefona dostupni su uz nadoplatu.
Najvažnije značajke LGV-a nove generacije: na izbor vam je više od 40 izvedbi i beskrajne mogućnosti prerade, veća nosivost (do 2 tone kod pogona na prednje kotače), utovarni prostor od 11 do 22 kubična metra kod pogona na prednje ili stražnje kotače, kao i veća širina i duljina utovara, najbolja u klasi. Jedino vozilo svoje kategorije koje se proizvodi u Francuskoj: sve tri inačice pogona i sve karoserijske izvedbe proizvode se na istoj proizvodnoj liniji u Batillyju (u blizini Metza, na istoku Francuske). Dostupan od proljeća 2024.
Renault je od 1980. prodao više od tri milijuna kombija Master, a od samog ih početka proizvodi u Batillyju, na istoku Francuske. Bogata povijest modela i velik uspjeh postignut tijekom više od 40 godina i tri generacije čini ga dugogodišnjim predvodnikom te kategorije u Europi. Renault Master kombiji prisutni su u više od 50 zemalja, uključujući nekoliko južnoameričkih od 1990. Četvrta generacija kombija Renault Master na putu je da nastavi taj uspjeh.
„Dok smo razvijali novi Renault Master, cilj nam je bio što je više moguće približiti se savršenom kombiju. Trgovci, izvođači i voditelji flote vozila primijetit će velik korak unaprijed, prepoznati vozilo koje im je na raspolaganju kad god im je potrebno i spremno je do maksimuma povećati njihovu produktivnost. To je kombi na koji se mogu osloniti za sve svoje poslovne potrebe, iz dana u dan i bez obzira na vrstu pogona koju odaberu.”, Hélène Carvalho, voditeljica projekta Renault Master.